Terug

Inhuurconsultant

Fulltime I Sassenheim I Per direct


WIJ ZIJN
Dé onafhankelijke en gespecialiseerde regisseur van inhuur voor ziekenhuis- en zorginstellingen.

Het Flexhuis managet inhuur van extern personeel voor haar klanten door een centraal loket te vormen, de inhuurdesk. Het doel is om te komen tot een professioneel georganiseerd inhuurproces waarbij de klant uit kan gaan van maximale voorziening, 100% compliance en marktconforme voorwaarden. Met een netwerk van meer dan 400 leveranciers en 1000 direct inzetbare zzp’ers is Het Flexhuis in staat om vraag en aanbod bij elkaar te brengen met kwalitatief goede inhuurkrachten op elk gewenst niveau en functie. 

Activiteiten die horen bij een inhuurdesk zijn: 

  • Het contracteren van leveranciers (o.a. uitzend- en detacheringsbureaus, zzp’ers en consultancy bureaus)
  • Het werven van inhuurkrachten via de gecontracteerde leveranciers 
  • Het uitvoeren van registratie en screening
  • Het opstellen van contracten
  • Het faciliteren van urenregistratie en betaling van facturen
  • Het voorzien in management informatie
  • Relatiebeheer en advies op bredere inhuur- en personeelsvraagstukken 

Het Flexhuis kenmerkt zich door haar gedreven en persoonlijke karakter. De woorden TROTS, VERTROUWEN, PLEZIER en RESPECT geven kort maar krachtig aan hoe we werken en wat we willen uitstralen. De kracht zit in onze mensen die willen excelleren in hun werk en gaan voor het beste resultaat.

INHUURCONSULTANT
(Fulltime / 32 - 40 uur per week) 

Jouw rol is het ondersteunen van onze klanten bij de inhuur van inhuurkrachten. Waarbij alle activiteiten die in de introductie genoemd zijn aan bod komen. Dit betekent dat je veel in contact staat inhurende managers, leveranciers en zzp’ers. Maar ook dat er veel handelingen op je bord komen die goed en snel afgehandeld moeten worden. Om dit in goede banen te leiden vraagt dit een proactieve houding en ben je in staat de juiste prioriteiten te stellen (en aan te voelen). Het werken voor een zorginstelling betekent dat er vaak een hoge mate van adhoc bestaat, het aanvoelen van urgentie en daarop weten te handelen is dan ook essentieel.

Je werkt in basis vanuit kantoor (gedurende de Covid periode hebben wij voorzieningen voor thuiswerken), maar je zal ook de klant op de werkvloer bezoeken. Het écht in contact staat vinden wij belangrijk, alleen dan weet je goed wat er speelt en wat er vanuit jou nodig is om te ondersteunen.  

Met ons team aan je zijde sta je nooit alleen. Samenwerken en elkaar helpen zorgt voor een goede werksfeer en het beste resultaat. 

JOUW PROFIEL
  • Je hebt flair en bent enthousiast;
  • Je hebt een hoog werk-, denk en ambitieniveau;
  • Je bent oplossingsgericht en werkt pro-actief:
  • Je bent commercieel én relatiegericht ingesteld;
  • Je bent gedreven om het beste resultaat te halen; 
  • Je kan omgaan met een goede dosis verantwoordelijkheid;
  • Relevante ervaring is een belangrijk selectiecriterium voor deze rol en hebt daarom eerder gewerkt bij een MSP of Broker of je hebt ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling (intercedent).

ONS AANBOD
  • Wij helpen je ambities waar te maken en het beste uit jezelf te halen;
  • Werken in een team met gedreven professionals;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakgebied gerelateerde opleidingen / trainingen;
  • Marktconform salaris;
  • Telefoon en laptop.

REAGEREN/SOLLICITEREN 
Mail naar solliciteren@hetflexhuis.nl
Indien je vragen hebt kan je contact opnemen met Felicia Cornelisse via nummer 06-15 12 47 36.

www.hetflexhuis.nl