Terug

Financieel administratief medewerker

Parttime I Sassenheim I Per direct


WIJ ZIJN
Dé onafhankelijke en gespecialiseerde regisseur van inhuur voor ziekenhuis- en zorginstellingen.

Het Flexhuis managet inhuur van extern personeel voor haar klanten door een centraal loket te vormen, de inhuurdesk. Het doel is om te komen tot een professioneel georganiseerd inhuurproces waarbij de klant uit kan gaan van maximale voorziening, 100% compliance en marktconforme voorwaarden. Met een netwerk van meer dan 400 leveranciers en 1000 direct inzetbare zzp’ers is Het Flexhuis in staat om vraag en aanbod bij elkaar te brengen met kwalitatief goede inhuurkrachten op elk gewenst niveau en functie. 

Activiteiten die horen bij een inhuurdesk zijn: 

  • Het contracteren van leveranciers (o.a. uitzend- en detacheringsbureaus, zzp’ers en consultancy bureaus)
  • Het werven van inhuurkrachten via de gecontracteerde leveranciers 
  • Het uitvoeren van registratie en screening
  • Het opstellen van contracten
  • Het faciliteren van urenregistratie en betaling van facturen
  • Het voorzien in management informatie
  • Relatiebeheer en advies op bredere inhuur- en personeelsvraagstukken 

Het Flexhuis kenmerkt zich door haar gedreven en persoonlijke karakter. De woorden TROTS, VERTROUWEN, PLEZIER en RESPECT geven kort maar krachtig aan hoe we werken en wat we willen uitstralen. De kracht zit in onze mensen die willen excelleren in hun werk en gaan voor het beste resultaat.

FINANCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
(Parttime / 24 uur per week op di-woe-vrij)

De financiële administratie binnen Het Flexhuis is in volle ontwikkeling, net als de rest van onze onderneming, daarom zijn we op zoek naar een zelfstandige en hands-on Financieel Medewerker. Samen met het team verzorg je de verwerking en vastlegging van onze financiële administratie, sta je zowel klanten als leveranciers te woord bij vragen en draag je bij aan een goed lopende dienstverlening van Het Flexhuis.

Jij bent onder andere verantwoordelijk voor:
  • Debiteuren, crediteuren en bankboekingen bij houden
  • Factureren als ook correcties doorvoeren
  • Assisteren bij het voorbereiden van de maandafsluiting
  • Creëren van betaalbestanden en betaalopdrachten
  • Administratieve diensten en controles
  • Informatieverwerking in Unit4 (boekhoudsysteem) en Netive (vms systeem).

Je werkt in basis vanuit kantoor (gedurende de Covid periode hebben wij voorzieningen voor thuiswerken).  Met ons team aan je zijde sta je nooit alleen. Samenwerken en elkaar helpen zorgt voor een goede werksfeer en het beste resultaat. 

JOUW PROFIEL
  • Je hebt flair en bent enthousiast;
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent oplossingsgericht en werkt pro-actief:
  • Je bent communicatief én relatiegericht ingesteld;
  • Je bent gedreven om het beste resultaat te halen; 
  • Je kan omgaan met een goede dosis verantwoordelijkheid;

ONS AANBOD
  • Wij helpen je ambities waar te maken en het beste uit jezelf te halen;
  • Werken in een team met gedreven professionals;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakgebied gerelateerde opleidingen / trainingen;
  • Marktconform salaris;

REAGEREN/SOLLICITEREN 
Mail naar solliciteren@hetflexhuis.nl
Indien je vragen hebt kan je contact opnemen met Felicia Cornelisse via nummer 06-15 12 47 36.

www.hetflexhuis.nl