Terug

Client manager

32 - 40 I Landelijk I Per direct


WIJ ZIJN
Dé onafhankelijke en gespecialiseerde regisseur van inhuur voor ziekenhuis- en zorginstellingen.
 
Het Flexhuis regisseert inhuur van extern personeel. Dit doen wij door het gehele inhuurproces van onze opdrachtgever over te nemen. Het werven, selecteren en binden van leveranciers (detacheringsbureaus & gespecialiseerde uitzendbureaus) en zelfstandige professionals, gevolgd door screening, contractering, urenverantwoording, facturatie en rapportage. Met als resultaat:
 
Een optimaal geregisseerd inhuurproces: maximale continuïteit in bezetting, 100% compliant, grip op kosten, verbeterde kwaliteit en het risicovrij inzetten van personeel.
 
Het Flexhuis kenmerkt zich door haar gedreven en persoonlijke karakter. De woorden TROTS, VERTROUWEN, PLEZIER en RESPECT geven kort maar krachtig aan hoe we werken en wat we willen uitstralen. De kracht zit in onze mensen die willen excelleren in hun werk en gaan voor het beste resultaat.
 
CLIENT MANAGER
Door onze ruime ervaring in de zorgsector en kennis van de bedrijfsprocessen binnen de ziekenhuis- en zorginstellingen, spreken wij de taal van onze klanten.
 
Als Clientmanager ben je kennispartner op het gebeid van externe inhuur en kun jij je als geen ander inleven in de klant. Je weet je goed uit te drukken, zowel mondeling als op schrift. Je hebt uitgebreide kennis van de Nederlandse flexmarkt en bent op de hoogte van relevante (juridische) ontwikkelingen. Je voelt feilloos aan welke risico’s hieruit voortkomen voor klanten en bent in staat om deze op te zetten naar passende acties. Tevens ben je in staat om deze acties en oplossingen in te bedden in de eigen organisatie. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en de interne collega’s van de  verschillende afdelingen.

  • Het inventariseren van klantbehoeften;
  • Het zorgdragen voor een optimale relatie met de klanten;
  • Het zorgdragen voor de doorontwikkeling en uitbreiding van de dienstverlening bij bestaande klanten;
  • Het vertegenwoordigen van de klant door middel van stakeholder management;
  • Het vertalen van klantfeedback naar verbeterinitiatieven om processen en klantbeleving continue te verbeteren;
  • Nauw samenwerken met de betrokken interne afdelingen om de klantervaring en kwaliteit te waarborgen;
  • Monitoren en zorgen voor naleving van diverse overeenkomsten (we doen wat we beloven) en zicht houden op voortgang en resultaten;
  • Met de klant afstemmen en vastleggen van aanvullende contract- en werkafspraken conform wetgeving en beleid;
  • Opstellen (kwartaal) rapportages o.b.v. KPI en SLA;
  • Met de klant afstemmen en vastleggen van KPI-afspraken, SLA en Communicatiematrix;
  • Het oppakken en afhandelen van escalaties door opdrachtgevers en leveranciers;
  • Het uitvoeren van diverse surveys, zoals klanttevredenheid;
  • Laten plaatsvinden van en/of actief bijdrage leveren aan (interne) klant overleggen en evaluaties;
  • Ondersteuning bieden bij implementatietrajecten bij nieuwe klanten.
  • Verantwoordelijk voor eigen portefeuille en je bent vooral inhouse te vinden bij jouw klanten. Het kantoor zit in Sassenheim, hier ben je minimaal 1 keer per week aanwezig voor teamoverleg

JOUW AMBITIE?
  • Je wilt een directe verantwoordelijkheid voor het realiseren van onze business doelstellingen en de doelstellingen van onze opdrachtgevers;
  • Je wilt je onderscheiden als volwaardig gesprekspartner op verschillende niveaus en wilt kunnen schakelen binnen een continue veranderende omgeving;
  • Je wilt vakkundig en snel handelen om een maximale ontzorging te realiseren;
  • Je wilt excelleren in jouw rol;
  • Je kiest voor ‘bouwen’ aan een bedrijf en jouw carrière, in plaats van ‘werken’. 
  • ONS AANBOD
  • Wij helpen je ambities waar te maken;
  • Werken in een team met gedreven professionals;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakgebied gerelateerde opleidingen / trainingen;
  • Marktconform salaris;
  • Telefoon en laptop;

JOUW PROFIEL
  • Je hebt flair en bent enthousiast;
  • Je hebt een hoog werk-, denk en ambitieniveau;
  • Je bent oplossingsgericht en werkt pro-actief:
  • Je bent commercieel én relatiegericht ingesteld;
  • Je bent gedreven om het beste resultaat te halen;
  • Je kan omgaan met een goede dosis verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Je kan inhoudelijk de verdieping zoeken;
  • Je realiseert successen en durft nieuwe dingen te proberen;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met commerciële arbeidsbemiddeling en kennis van inhuurprocessen;
  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO/WO-opleiding.
 
REAGEREN/SOLLICITEREN?
Mail naar solliciteren@hetflexhuis.nl. Indien je vragen hebt kan je contact opnemen met Felicia Cornelisse via 085-3001237.